Povratna informacija in pritožba


Povratna informacija in pritožba

Pritožba

Samo z izmenjavo izkušenj z našimi strankami lahko nenehno izboljšujemo svoje produkte in servisne storitve!

V tem primeru nas kontaktirajte po elektoronski pošti pritozbe@evropsko.si ali pisno na naslov Evropska zavarovalnica, c/o Europ Assistance d.o.o., Tržaška cesta 37a, 2000 Maribor, Slovenija.

V vsakem primeru navedite svoje osebne podatke. Več informacij kot nam posredujete (številka police in/ali škode itd.), toliko bolje in bolj individualno se lahko posvetimo vaši težavi.

Informacije o postopku obdelave pritožbe

Za nas je pomembno, da vam nudimo prvovrstne storitve!
Zbiramo potrebne informacije za razjasnitev vaše pritožbe. Zaradi varstva podatkov bomo morda dodatno preverili identiteto osebe, ki je podala pritožbo. Sporočili vam bomo (če bo potrebno), ali za obdelavo potrebujemo dodatne informacije in katere. Na vašo pritožbo vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času (najkasneje v roku 30 dni po prejemu).

Če vaši pritožbi ne bomo v celoti ugodili, vam bomo posredovali podrobnejšo utemeljitev naše odločitve.
Če z našim odgovorom na pritožbo ne boste zadovoljni, so nadaljnje možnosti za reševanje vašega nezadovoljstva naslednje:

  • Mediacijski center pri Slovenskem zavarovalnem združenju, Železna cesta 14, SI-1000 Ljubljana, telefon: +386 (0)1 300 93 81, elektronski naslov: irps@zav-zdruzenje.si, spletno mesto: www.zav-zdruzenje.si

Nacionalni nadzorni organ zavarovalnice je FMA avstrijski organ za nadzor finančnega trga (www.fma.gv.at), Otto-Wagner-Platz 5, 1090 Dunaj, Avstrija.

Nach oben